مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌اله استان مرکزی از اجرای طرح تربیت مربی سواد رسانه‌ای در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 30 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌اله استان مرکزی، سرهنگ محمدتقی امینی از برگزاری همایش «تعلیم، تربیت و سواد رسانه» ویژه معلمان و نمایندگان انجمن‌های اولیاء و مربیان در اراک خبر داد و اظهار داشت: این همایش صبح روز سه‌شنبه 9 آذرماه و با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی برگزاری این همایش را گامی در راستای افزایش سطح سواد رسانه دانست و افزود: بحث سواد رسانه‌ای تنها یک مسئله علمی، آکادمی و دانشگاهی نیست بلکه این مهم یک موضوع کاربردی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌اله استان مرکزی تصریح کرد: سواد رسانه‌ای نقش انکارناپذیری در تشخیص افراد نسبت به مطالب مفید و غیرمفید و همچنین درست و غلط بودن محتوای رسانه‌ها دارد.

امینی مصون سازی در فضای مجازی را هدف اصلی افزایش سواد رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: درصدد هستیم که با ارائه این آموزش‌ها، و ارتقاء مهارت و سواد رسانه‌ای شرکت‌کنندگان از آنان به عنوان مربیان سواد رسانه‌ای بهره بگیریم.

وی سواد رسانه‌ای را به‌ مثابه سپری در برابر هجمه فرهنگی دشمنان و از نیازهای اصلی جامعه امروز دانست و افزود: سطح سواد رسانه‌ای یک جامعه، مهم‌ترین عاملی است که افراد را در مواجهه با رسانه‌ها در حالت انتخاب یا انفعال قرار می‌دهد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌اله استان مرکزی با اشاره به اینکه 400 شرکت کننده در نخستین همایش سواد رسانه‌ای حضور داشتند خاطرنشان کرد: جنگ امروز جنگ همه جانبه فکری، فرهنگی، هویتی و اخلاقی است و نباید در عرصه فضای مجازی نباید در این عرصه فریب دشمن را خورد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار