استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: به کارگیری بانوان در مدیریت های مختلف کشور مورد تاکید رئیس جمهور بوده است و تلاش می شود برای نخستین بار یکی از فرمانداران استان مرکزی از میان زنان انتخاب شود.
کد خبر: ۵۳۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 30 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در دومین همایش چشم انداز توسعه استان مرکزی و چالش های پیش رو در دولت دوم روحانی که دیروز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد گفت: به کارگیری بانوان و جوانان در مدیریت های مختلف کشور مورد تاکید رئیس جمهور بوده است و این مهم در استان مرکزی به طور قطع مود توجه جدی قرار می گیرد و تلاش می شود برای نخستین بار یکی از فرمانداران استان مرکزی از میان زنان انتخاب شود.

آقازاده اظهار کرد: مسیر اعتدال، اصلاحات منطقی و گفتمان دکتر روحانی نباید در جامعه مسدود شود و باید سخنان رئیس جمهور در ارایه گزارش 100 روزه دولت دوازدهم مورد توجه همگان قرار گیرد و تلاش ها به کار گرفته شود تا شعارهای انتخاباتی سال 96 رنگ و بوی اجرایی گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اگر شرایط به گونه ای باشد که انگیزه در مردم کم شود، در سال 1400 با تنگناهایی روبروخواهیم بود.

وی گفت: به تحزب و فعالیت احزاب اعتقاد قوی دارم و در واقع تمسک به احزاب شناسنامه دار و تعامل با گروه های سیاسی دلسوز و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بروز فساد و تبعیض جلوگیری  می کند.

آقازاده بیان کرد: تحزب و حزب گرائی هر جامعه ای را به سمت توسعه پایدار و منطقی سوق می دهد و اگر بخواهیم در جامعه ایران اسلامی در مسیر مناسب و توسعه منطقی حرکت کنیم باید به تشکلها و احزاب شناسنامه دار توجه داشته باشیم.

استاندار مرکزی، با تشکر از همه فعالان در ستادهای انتخاباتی در سال 92 و 96 و انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در انتخابات اردیبهشت 96 رای دکتر روحانی در استان مرکزی نسبت به دوره قبل بیشتر بود ولی  این استان با توجه به سبقه سیاسی و تاریخی که دارد، می تواند در مسیر منطق و عقلانیت نتایج بهتری را کسب نماید.

وی گفت: در برگزاری انتخابات سال 96 همه احزاب و گروه ها وارد عمل شدند تا انتخابات برگزار شد و نتیجه این انتخابات در استان مرکزی نیز مطلوب بود و باید تلاش کرد تا در سال 1400 این موفقیت ها بیشتر شود.

استاندار مرکزی نیروی انسانی را ثروت مهم یک جامعه دانست و گفت: همه تلاش ها به کار گرفته می شود تا از نیروهای کاردان، متخصص و دلسوز استان در بخش های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفر از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
درانتخابات که اقای روحانی شکست خورد گرچه شکست فاحشی نبود،ولی بود.این رو بخاطر ستاد اقای روحانی که حضورداشتند بیان کرد.اما موضوع انتخاب یک فرماندار زن که واقعا غوغا میکنه ،استان را به این وسیله میخواید نجات بدید.باز ذبح زیبای زنان جامعه .اگر واقعا اقای استاندار موافق انخاب زنان هست ،چرا درحد یه فرماندار هست. یک خانم را بجای خودش بذاره .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار