تابناک مرکزی: رئیس کمیسیون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک از راه‌اندازی دفتر صادراتی استان مرکزی در کشورهای عراق و افغانستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 28 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پیام دلیجان؛ مجید ایزدی رئیس کمیسیون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی اراک گفت: پس از بازدیدهای گروه‌های تجاری عراقی از استان مرکزی، تفاهم نامه راه اندازی دفتر صادراتی در عراق به امضا رسیده است.

ایزدی با اشاره به راه‌اندازی دو دفتر صادراتی در عراق اظهار کرد: این دفاتر در شهرهای بغداد و بصره راه اندازی خواهند شد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های که با گروه های افغانستانی صورت گرفته است به دنبال این هستیم که دفتر صادراتی را در این کشور نیز راه اندازی کنیم.

رئیس کمیسیون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بیان کرد: این دفاتر با هدف توسعه صادرات غیرنفتی استان با این دو کشور راه اندازی خواهد شد.

ایزدی با تاکید بر اینکه این کشورها بازار خوبی برای صادرات محسوب می‌شوند، گفت: با توجه به پتانسیل موجود در استان مرکزی، می توانیم بازار منطقه را در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: به منظور توسعه صادرات استان کمیته های مختلفی را در اتاق تشکیل داده ایم تا با بررسی توانمندهای صادراتی با کشوهای مختلف، برای عملیاتی شدن آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی کوچک، بزرگ و متوسط در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار