نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک مرکزی: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از دولت بابت تخصیص ندادن اعتبار ۳ میلیارد دلاری نوسازی و بازسازی مدارس انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 28 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی درباره میزان تخریب مدارس در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: در زلزله اخیر استان کرمانشاه حدود 80 مدرسه تخریب و به همین میزان نیز به طور تقریبی به مدارس آسیب وارد شده است و این در حالی است که زمان زیادی از عمر واحدهای مذکور نگذشته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسئولین نظام‌مهندسی پاسخگوی تخریب مدارس بر اثر زلزله اخیر در استان کرمانشاه باشند، تصریح کرد: 15 ثانیه زلزله زمان زیادی برای تخریب این‌چنینی مدارس نیست بنابراین باید مسئولین ذی‌ربط در این راستا پاسخگو باشند.

 وی با بیان اینکه بیان اینکه 30 درصد مدارس کشور نیازمند بازسازی و نوسازی است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی 3 میلیارد دلار برای بازسازی و نوسازی مدارس تصویب کرده است اما متأسفانه دولت حتی ریالی را برای نوسازی مدارس از مصوبه مذکور اختصاص نداده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: ما انتظار داریم دولت 3 میلیارد دلاری را که برای نوسازی و بازسازی مدارس در صحن علنی مجلس تصویب شده است، اجرایی کند زیرا زیبنده نیست که دانش آموزان ایرانی به طریق کپرنشینی و در چادرهای آموزشی به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار