تابناک مرکزی: تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در خانه تیم برق جدید شیراز با حساب یک بر صفر به برتری دست پیدا کند.
کد خبر: ۵۳۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 28 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، چهارمین برد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول برابر برق جدید شیراز به سرمربیگری داود مهابادی عصر دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز با حساب  یک بر صفر رقم خورد. پیروزی برابر تیمی که بعد از گذشت چهارده هفته در خانه به حریفان خود باج نداده بود و از مسابقات داخل خانه خود 17 امتیاز کسب کرده بود بی شک کار دشواری بود که به دست یاران بصیری رقم خورد و پیام تبریک علی اکبر کریمی را نیز به عنوان نماینده ای که دقایقی از بازی را از پای گیرنده نظاره کرده بود به دنبال داشت.

اما طعم سومین برد متوالی آلومینیوم که سبب صعود سه پله ای آنها در جدول رده بندی شد زمانی برای هوادارن فوتبال استان مرکزی شیرین تر شد که خاطرات مربیگری مهابادی در اراک را از مقابل دیدگان گذر دادند.

هوادارن فوتبال استان مرکزی هنوز حضور مهابادی سرمربی اسبق آلومینیوم را در برنامه همگام با ورزش شبکه آفتاب در روزگاری که به سبب کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته بود را از خاطر نبرده اند که چگونه مهابادی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف عملکردی خود به ماهیت فوتبال استان مرکزی حمله کرد و این استان را فاقد جایگاه در ورزش کشور دانست. اما پیروزی امروز یاران بصیری مقابل مهابادی پاسخ محکمی بود به ادعاهای سرمربی اسبق تیم آلومینیوم تا با چشمانی بازتر و بهتر شرایط فوتبال استان مرکزی را نظاره کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار