تابناک مرکزی: حوادث رانندگي روز گذشته استان 4 کشته و 6 مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 27 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات نخستین حادثه به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در نخستین سانحه رانندگي روز گذشته در کیلومتر53 محور قدیم ساوه - همدان كه در حدود ساعت 5 و 40 دقيقه براثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با راننده دیگر خودروی نیسان که از خودروی خود پیاده شده بود، به وقوع پيوست ، راننده خودروی نیسانی که از خودرو خود پیاده شده بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد .

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلوی راننده عنوان شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار داشت: دومین حادثه رانندگی نیز درحدود ساعت 23 و 15 دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون خاور با سواری پیکان در کیلومتر 27 محور روستايي قورچی باشی – لکان شهرستان خمین رخ داد، راننده خودروی پیکان به علت شدت جراحات وارده دردم جان سپرد و راننده و دو سرنشین کامیون خاور نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی بیان داشت: حادثه مذکور بر اساس نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، براثر تجاوز به چپ راننده خودروی پیکان نسبت به خودروي ديگر رخ داده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: سومین حادثه رانندگی در ساعت يك و 5 دقیقه بامداد روز جاری بر اثر برخورد خودروی سواری ال90 با کامیون کشنده ماک در کیلومتر 30 آزاده راه کربلا در مسير ساوه- همدان رخ داد که در این سانحه دو نفر از سر نشینان خودروی ال 90 به علت شدت جراحات وارده دردم فوت و 3 نفر دیگر از سرنشینان آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان انتقال داده شدند.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا درهنگام رانندگی درسطح محورهای مواصلاتی همواره رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و از هرگونه عجله و شتاب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه درپی خواهد داشت، خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار