فرمانده سپاه روح‌اله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح‌اله استان مرکزی با بیان اینکه جبهه مقاومت توانست پوزه استکبار را به خاک بمالد، گفت: بسیج نقش حساسی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد و ملت ایران با تفکر بسیجی از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 27 November 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سردار محسن کریمی در تجمع بزرگ بسیجیان اراک که با حضور سردار فدوی برگزار شد اظهار داشت: دیدیم که در قضیه اخیر و پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش شیطان بزرگ به چه افتضاحی افتاد و در واقع می‌توان آن را فتح‌الفتوحی نامید که جبهه مقاومت توانست پوزه استکبار را به خاک بمالد.

وی افزود: فتح‌الفتوح امام خمینی(ره) این بود که با دم مسیحایی خود جوانانی را تربیت کرد که حاصل این فتح‌الفتوح و خروجی آن افرادی چون "سردار قاسم سلیمانی"، "سردار فدوی" و دیگر سرداران و افراد ارزشمند هستند.

فرمانده سپاه روح‌اله استان مرکزی تصریح کرد: اصولی که در انقلاب اسلامی است را باید همواره رعایت کرد، زیرا تحولات فرازمانی و فرامکانی بوده و قابل تکرار هستند و مهم نقش انسان است که در این مواقع براساس چه اصولی عمل کند.

کریمی بیان کرد: سنت خدای متعال بر این است که پیروزی را شرطی قرار داد و 99 درصد از پیروزی با خداوند و یک درصد با بندگان است که اگر تکلیف خود را انجام دهند خدا هم به آنها عنایت کرده و وعده خود را تحقق می‌بخشد.

وی ادامه داد: بنابراین اگر این لشکر مخلص تمام داشته‌هایش را با اخلاص به میدان بیاورد، خدا پیروزی را برایش رقم می‌زند و پیروزی‌هایی هم که به دست می‌آوریم بر همین اصل استوار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار