فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامي استان از انهدام باند بزرگ موادمخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و 635 کيلو موادمخدر در درگيري مسلحانه با سوداگران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 22 November 2017

به گزارش تابناک سردار محمد قنبری گفت: يگان هاي عملياتي انتظامي شهرستان ايرانشهر با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصي، از فعاليت يک باند بزرگ و مسلح برای جا به جايي موادمخدر با استفاده از خودروهاي کوهستاني در محورهاي فرعي شهرستان ايرانشهر با خبر شدند.
وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتي، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهاي متعلق به اين باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسايي کردند که قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند.
سردار قنبری اظهار داشت: در اين درگیری، تکاوران پليس موفق شدند دو تن و 467 کیلوگرم تریاک، 28 کیلوگرم مرفین، 140 کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کنند.
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تويوتا و دستگیری پنج قاچاقچي در این عملیات گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و به شهروندان توصيه می شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليسي110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار