نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: : ضروری است که دولت و مجلس شورای اسلامی مصوبات مربوطه و لازم را پیگیری کنند تا ساختمان ها به صورت مقاوم در برابر زلزله ساخته شوند و شاهد میزان بالای خسارات و تلفات در هنگام وقوع زمین لرزه نباشیم.
کد خبر: ۵۲۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 18 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با بیان اینکه باید چاره اندیشی اصولی در خصوص زلزله ها در کشور انجام شود انجام شود گفت: ضروری است که دولت و مجلس شورای اسلامی مصوبات مربوطه و لازم را پیگیری کنند تا ساختمان ها به صورت مقاوم در برابر زلزله ساخته شوند و شاهد میزان بالای خسارات و تلفات در هنگام وقوع زمین لرزه نباشیم.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ساختمان های روستایی بایستی بهسازی شوند و در ساخت و ساز شهری نیز باید تمام استانداردهای روز به کار گیری شود نه اینکه با وقوع یک زلزله، بیمارستانی که باید به مردم امدادرسانی کند خود تخریب شود.

وی تصریح کرد: همچنین باید افراد و پیمانکارانی که در ساخت و سازها به ویژه در مورد اماکن عمومی همچون بیمارستان و... کوتاهی کرده اند، مورد مواخذه قرار گیرند و با آنها با جدیت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: امداد بی دریغ و بی بدیل مردم به هموطنان زلزله زده کرمانشاه از همان ساعات اولیه وقوع حادثه، تجلی الگوپذیری از مکتب نوع دوستی و برادری اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نیروهای امدادی همچون هلال احمر و سایر نیروهای نظامی و انتظامی که به پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب در محل حادثه برای خدمت رسانی حضور یافتند و همچنین کمک های سایر امدادرسانان به زلزله زدگان نشان داد که در هر شرایطی انسجام و اتحاد میان مردم پابرجاست و از هیچ خدمتی به هموطنان خود دریغ نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مردم استان مرکزی همچون جای جای ایران اسلامی نقش تاثیرگذار خود را به خوبی ایفا کردند و تاکنون در قالب ۴۶ کامیون، سه هزار تخته چادر، ۲۰۰هزار بطری آب معدنی، پتو، مواد غذایی و سایر ملزومات، از استان مرکزی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: همگام با دیگر دستگاه های مسئول، سپاه استان نیز مسئولیت امدادرسانی به مردم زلزله زده ۱۰ روستا را در کرمانشاه برعهده گرفت و تاکنون به این مناطق ۵۰۰ تن برنج و هفت تن گوشت توسط سپاه فرستاده شده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار