استاندار مرکزی عنوان کرد:
استان مرکزی: استاندار مرکزی با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه زلزله برخی از استان های غربی کشور را تسلیت گفت و آمادگی این استان برای ارائه هرگونه امکانات و همکاری در جهت کاهش آلام و مشکلات مصدومان و بازماندگان این حادثه را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 13 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله برخی از استان های غربی کشور را تسلیت گفت و آمادگی این استان برای ارائه هرگونه امکانات و همکاری در جهت کاهش آلام و مشکلات مصدومان و بازماندگان این حادثه را اعلام کرد.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: وقوع زلزله مهیب در برخی  استان‌های غربی کشور بویژه استان کرمانشاه که جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در پی داشت، موجب اندوه فراوان شد.

وی بیان کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده، برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای جانباختگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 آقازاده خاطر نشان کرده است: از ساعات اولیه وقوع زلزله استان مرکزی با بسیج امکانات و اعزام نیرو ، تجهیزات و سایر امکانات امدادی، درمانی، ماشین آلات و ...  به مناطق زلزله زده در جهت  کمک و امداد رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان این حادثه اقدام نموده و تمامی دستگاه های اجرائی و نهادهای مردمی این استان با تمام توان آماده هرگونه کمک رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان می باشند.

 امید است در شرایط حاضر بتوانیم با یاری رسانی به هموطنان عزیزمان در استان های غربی کشور به ویژه مردم غیور خطه کرمانشاه موجبات کاهش  آلام و مشکلات این عزیزان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار