استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: خدمت به صنعت و رونق اقتصادی با کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف رقم خواهد خورد و کمک به رشد فعالیت های بخش خصوصی میتواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی را رقم بزند.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 12 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در نشست هم انديشي با اعضاء انجمن نفت، گاز و پتروشيمي و برخي از مديران صنعتي استان مركزي گفت: مهم ترین وظیفه خود در استان مرکزی را رسیدگی به موضوع تولید و صنعت و اشتغال می دانم.

آقازاده ادامه داد: خدمت به صنعت و رونق اقتصادی با کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف رقم خواهد خورد و کمک به رشد فعالیت های بخش خصوصی میتواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی را رقم بزند.

استاندار مرکزی ادامه داد: برخلاف شعارهای داده شده در حوزه کاهش تصدی گر دولت در پایان هر دولتی شاهد فربه تر شدن دولت ها هستیم که این امر بر کار بخش خصوصی تاثیر منفی گذاشته است.

وی تصریح کرد: بانک ها، واردات بی رویه و برخی سوء مدیریت دستگاه های دولتی سه عامل ایجاد مشکل در حوزه صنعت بوده اند. بانک ها علاوه بر اینکه کارخانجات را ورشکسته کرده اند خود نیز ورشکسته شده اند.

آقازاده عنوان کرد: صنایع بزرگ استان همچون پالایشگاه، پتروشیمی و آلومینیوم به عنوان صنایع بالادستی باید تا حد امکان نیازهای خود را از شرکت های داخل استان تامین کنند و هنر مدیران استان این است که از بیرون رفتن این سرمایه جلوگیری کنند.

استاندار مرکزی گفت: سهم حوزه صنعت از یارانه ها پرداخت نشده است و هدایت یارانه ها به سمت توسعه صنعت و زیر ساخت های ایجاد اشتغال به مراتب نتیجه بخش تر از واریز مستقیم یارانه به جیب مردم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار