تابناک مرکزی: تعداد 63 هزار قطعه ماهي به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ریال به علت سهل انگار و قصور نگهبان يك استخر ماهي در يكي از اراضي روستاي شهرستان خنداب تلف شدند.
کد خبر: ۵۲۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 11 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد عبدالرضا جودكي در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: صبح روز گذشته گزارشي از ايجاد خسارت عمدي و تلف شدن تعدادي ماهي در يكي از استخرهاي واقع در اراضي يكي  از روستاهاي شهرستان به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي كلانتري 11 براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود:‌ در تحقيقات مقدماتي نگهبان استخر مدعي بود كه افرادي ناشناس با بستن دست و پاي او  و  قطع سيم هاي برق و خاموش كردن موتورهاي پمپاژ آپ باعث تلف شدن 63 هزار قطعه ماهي به ارزش 150 ميليون تومان شده اند.

جودكي تصريح كرد: در بررسي هاي تخصصي ماموران انتظامي، مشخص شد كه اظهارات نگهبان استخر كذب است و در روند تحقيقات تكميلي، سرانجام نگهبان استخر معترف شد كه شب گذشته به دليل سرريز شدن آب استخر، پمپي را كه آب را به داخل استخر انتقال مي داده، خاموش و پمپي كه آب استخر را خارج مي  كرده روشن گذاشته است كه براي استراحت به داخل اتاق نگهباني مي رود و به دليل خستگي خوابش مي بود.

وي افزود:‌ زماني كه اين فرد از خواب بيدار مي شود، جهت سركشي به استخر مراجعه و مشاهده مي كند كه آب استخر خالي شده و ماهي هاي داخل استخر تلف شده اند.

سرگرد جودكي خاطر نشان كرد:‌در اين خصوص پرونده اي تشكيل در حال پيگيري است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار