فرماندار محلات خبر داد:
تابناک مرکزی: فرماندار محلات گفت: انتخاب این شهرستان به‌عنوان شهر پایلوت صنعت ماهیان زینتی کشور اقدامی قابل‌توجه بود که نشان از دید صحیح مسئولان به این حوزه دارد.
کد خبر: ۵۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 08 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی زینی وند امروز در اولین نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات و نیازمندی‌های تحقیقات ماهیان زینتی کشور در محلات با بیان این موضوع تصریح کرد: وجود دیدگاهی صحیح میان مسئولان کشور در صنعت ماهیان زینتی امری مهم است و انتخاب این شهرستان به‌عنوان شهر پایلوت صنعت ماهیان زینتی کشور نیز اقدامی قابل‌توجه بود.

وی اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته از سوی مسئولان، شهرک ماهیان زینتی شهرستان با اعتباری مناسب و قابل‌توجه آماده شروع فعالیت‌های اولیه ازجمله زیرسازی است و می‌توان امیدوار بود که ظرف دو سال آینده با شیوه علمی و با به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در این منطقه شاهد بهره‌برداری از شهرک فوق باشیم.

فرماندار محلات در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: این صنعت در شهرستان محلات از جایگاه خوبی برخوردار است و روزبه‌روز بر رونق آن افزوده می‌شود و تأثیر قابل‌توجهی بر ایجاد اشتغال در سطح شهرستان دارد و سهم مناسبی از بازارهای جهانی این حوزه متعلق به شهرستان محلات است.

زینی وند با اشاره به‌ضرورت حمایت از این صنعت در سطح شهرستان و کشور بیان کرد: سال آینده در صورت امکان ردیف اعتباری خاصی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای حمایت از این بخش تعریف خواهد شد و در صورت عدم امکان اختصاص ردیف بودجه، اعتبارات توزیعی از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به‌صورت ویژه برای شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار