تابناک مرکزی: مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: کمبود رادیولوژیست معضل بزرگی در مراکز درمانی استان است.
کد خبر: ۵۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 02 November 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، بابک عدلی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی اظهار داشت: در مراکز درمانی با کمبود جدی رادیولوژیست روبه‌رو هستیم در درمانگاه‌های خصوصی هم با مشکل جدی مواجه‌ایم معاونت درمان علوم پزشکی این توانایی را دارد که اگر رادیولوژیی با مراکز درمانی همکاری نداشت پروانه آن را باطل کند.

وی افزود: هفت مرکز سرپایی در استان داریم که دو مرکز آن در سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌های خمین و دلیجان افتتاح شدند یعنی در همین دولت کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: مرکز درمانی تفرش هم در مرحله پایانی ساخت و تکمیل شدن قرار دارد، در زرندیه هم به سبب بالا بودن حجم قشر کارگری شروع به ساخت یک مرکز درمانی کرده‌ایم.

عدلی بیان کرد: در اراک سه مرکز درمانی سرپایی داریم، در شهرستان‌های دلیجان، محلات و ساوه هم مراکز سرپایی تامین اجتماعی فعال هستند، بیمارستان شازند هم که تنها بیمارستان این شهرستان است تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد.

وی ادامه داد: تمامی خدماتی که تامین اجتماعی در مراکز درمانی مربوط به خود ارائه می‌دهد یعنی صفر تا 100 این خدمات به صورت رایگان است، کمبود آمبولانس در مراکز درمانی مربوطه برطرف شده و تنها یک مرکز فاقد آمبولانس است که به زودی مجهز می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد: کلینیک ابن سینای اراک که بزرگترین کلینیک این استان به‌شمار می‌رود روزانه با حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان سر و کار دارد که طبق آمار سال گذشته یک میلیون نفر به این کلینیک مراجعه داشته‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار