تابناک مرکزی: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک گفت: دو سال اخیر اصلاحات در بازار تاریخی اراک که با صرف هزینه ها همراه بوده است نشان از سوء مدیریتی دارد که بازار تاریخی اراک را در وضعیت بحرانی قرار داده است.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 31 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علیرضا مرادی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در بازدید کمیسیون نظارت شورای شهر از بازار تاریخی اراک گفت: ریزش سنگ ها، جنس نامرغوب ناودان ها و عدم نظارت بر اصلاحات و تعمیرات صورت گرفته طی دو سال اخیر در بازار تاریخی اراک که با صرف هزینه ها همراه بوده است نشان از سوء مدیریتی دارد که بازار تاریخی اراک را در وضعیت بحرانی قرار داده است.

مرادی با اشاره به اینکه بازار اراک به مدیریت بحران احتیاج دارد و متاسفانه هیچ فردی که بتواند وضعیت بازار اراک را سرو سامان دهد نداریم افزود: همه حوزه ها به نوعی به دنبال فرار از مسئولیت پذیری هستند و سعی دارند کار خود را بزرگ جلوه دهند و دیگران را به کم کاری متهم نمایند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک خاطر نشان ساخت: اداره کل میراث فرهنگی به عنوان یکی از متولیان اصلی باید محوریت رسیدگی به وضعیت بازار تاریخی را بپذیرد و با تعیین متولی امور بازار را پیگیری کند.

وی افزود: اداره اوقاف نیز باید مسئولانه پاسخگوی سهم خود در آبادانی و نگهداری بازار باشد و با بهانه های غیرقابل قبول کار را رها نکند

وی در ادامه با تقدیر از مهندس الله داد مدیریت توزیع برق استان که مسئولانه و دلسوزانه با تعلق خاطر به شهر رسیدگی به وضعیت بازار اراک را در دستور کار قرار دادند گفت: از هیات امنای بازار عاجزانه تقاضا دارم در راه رشد فرهنگی و ساختاری نسبت به همگرایی کسبه و تعامل بیشتر با خدمتگزاران خود در ادارات و نهادها اقدام نمایند.

مرادی تاکید کرد: یقین دارم معضلات فرهنگی بازار، کسبه و ناهنجاری های ملال آور رفتاری بعضی از آنها در دستور کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار خواهد گرفت و با اقدامات این برادران دلسوز شاهد تحولات فرهنگی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار