رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اقشار مختلف مردم استان در آئین ضداستکباری ۱۳آبان حضور یابند تا با مشارکت گسترده پاسخ محکمی به ادعاهای رئیس جمهور آمریکا داده شود.
کد خبر: ۵۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 31 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در اراک اظهار داشت: امسال ۵۰ نقطه شهری و روستایی در استان مرکزی میزبان برگزاری مراسم ۱۳ آبان و راهپیمایی علیه استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ده کمیته تخصصی شامل کمیته هیات های مذهبی و طلاب، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته دانشجویی، کمیته دانش آموزی، کمیته اجرایی، کمیته بانوان، کمیته فرهنگی، کمیته مردمی و کمیته فضای مجازی وظیفه برگزاری یوم الله ۱۳ آبان را در این استان برعهده دارند.

هاشمی خاطرنشان ساخت: طی سال های گذشته راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان با محوریت دانش آموزان برگزار می شد، اما با توجه به اتفاقات اخیر و ادعاهای پوچ و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا، این راهپیمایی با مشارکت تمام اقشار مردم در جای جای استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: جواب منفی رئیس جمهور کشورمان به پیشنهاد ملاقات رئیس جمهور آمریکا در حقیقت نشان می دهد که ایران اسلامی از عزت و اقتدار بالایی برخوردار است که باید از این قدرت صیانت کنیم.

وی ادامه داد: در راهپیمایی سال جاری روز ۱۳ آبان، دستگاه های اجرایی بایستی با در دست داشتن نماد و پرچم خود حضور یابند و انتظار می رود امسال استقبال دانشجویان نیز بیشتر باشد که مسئولان دانشگاه های استان این مهم را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است آیین سخنرانی و راهپیمایی گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر اراک از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح این روز در خیابان امام خمینی(ره) مقابل بازار تاریخی آغاز می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار