تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: به منظور هم افزایی و تعامل بیشتر با خیرین در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش، استانداری مرکزی اولین گردهمایی خیرین استان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۱۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 25 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: با توجه به آمار ارائه شده توسط آموزش‌وپرورش استان، تراکم جمعیت کلاس‌های حوزه شهری بسیار بالاست که باید راهکار مناسبی برای کاهش آن ارائه شود.

وی ادامه داد: شورای آموزش‌وپرورش جایگاه مهمی دارد و انتظار می‌رود تخصصی‌تر برگزار و از ارائه آمار و گزارش پرهیز شود، در ذیل این شورا باید کمیته‌های تخصصی تشکیل شود و مشکلات حوزه آموزشی را بررسی و نتیجه را به شورا انعکاس دهد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش باید در رفع مشکلات تخصصی‌تر، منظم و لایه به لایه برخورد کند گفت: کمبود نیرو هم از مشکلات این نهاد است و هم دغدغه والدین دانش‌آموزان که باید در کارگروه‌ها به این مسئله پرداخته شود.

آقازاده تاکید کرد: استان مرکزی از ظرفیت بالای خیرین برخوردار است که باید در رفع مشکلات آموزش‌وپرورش استان از این ظرفیت استفاده شود. به منظور هم افزایی و تعامل بیشتر با خیرین، استانداری مرکزی در دو هفته آینده اولین گردهمایی خیرین استان را برگزار می‌کند.

وی گفت: اردوی راهیان نور مؤثرترین راه برای آشنایی نسل جدید با دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید ایمنی و برنامه‌ریزی در این اردو بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد. استانداری از برگزاری این اردو تا حد توان به آموزش‌وپرورش کمک خواهد کرد.

استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: در اسرع وقت نامه‌ای به فرمانداری مبنی بر همکاری بیشتر دستگاه‌ها با آموزش‌وپرورش برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار