تابناک مرکزی: مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم سردار پاسدار «حاج عبدالله خسروی» و «سید جاوید هاشمی» و همچنین دومین سالگرد شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» سوم آبان‌ماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 24 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ عزت‌الله نظم‌آبادی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم سردار «حاج عبدالله خسروی» و «سید جاوید هاشمی» و همچنین دومین سالگرد شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» خبر داد و اظهار داشت: مراسم این شهدای مدافع حرم اراک روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردمی، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی و نظامی و انتظامی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مدافع حرم در مسجد سیدهای شهر اراک از ساعت 14 الی 15:30 برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مهمترین آرمان شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و امروز امنیت و آرامش انقلاب اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان است.

سرهنگ نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم به راه شهیدان افتخار کرده و پاسدار آرمان‌های آنان باشیم، گفت: امروز هم مدافعان حرم با پیروی از شهدای عاشورا و تمامی شهدای اسلام در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی قدم گذاشته‌اند و مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

سردار شهید پاسدار «حاج عبدالله خسروی» 22 مهرماه و «سید جاوید هاشمی» نیز در مهرماه امسال در مقابله با گروه‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» به ترتیب در تاریخ نهم و دهم آبان ماه سال 94، در درگیری با تروریست‌های تکفیری در در روستای القراصی حلب سوریه به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان دوماه بعد از شهادت به زادگاهشان بازگشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار