نماينده ولي فقيه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماينده ولي فقيه در استان مرکزی گفت: وحدت و بهره گیری از ظرفیت های مردمی زمینه تولید و بالندگی بیش از پیش استان را فراهم می سازد.
کد خبر: ۵۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 19 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان در آیین تکریم و معارفه استاندار مرکزی که در محل استانداری برگزار شد، گفت: ایجاد تحرک صنعتی و تقویت همگرایی و نشاط اجتماعی باید در صدر برنامه های تیم مدیریتی این استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: این استان با حدود سه هزار واحد صنعتی از قطب های مهم صنایع مادر تخصصی و زنجیره تولید در کشور است که در صورت بهره گیری از همه ظرفیت ها، حل معضلات و رونق بخشی به تولید، نه تنها در توسعه اقتصادی و حل معضل بیکاری و تولید ثروت برای استان راهگشاست بلکه اثربخشی آن در سطوح ملی و منطقه ای خواهد بود.

وی گفت: تیم مدیریتی جدید استان باید مبنا را بر ایجاد رابطه همکاری و وحدت یکپارچه با سایر بخش ها بگذارد تا سیاست های کلان و اصولی دولت در استان مرکزی به پیش برود و در فضای صمیمی ظرفیت های حوزه کشاورزی، خدمات و صنعت استان به بار بنشیند و ثمره آن اشتغالزایی مولد و ارتقای سطح معیشت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مواضع خردمندانه و عاقلانه رئیس جمهوری ایران در مقابل سخنان سخیف و بی ادبانه ترامپ جای تقدیر و تجلیل دارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید و معتقد بود به هیچ عنوان نمی توان بر قول های این کشور اطمینان کرد و امروز ترامپ با مواضع خود این مسئله را به صورت عملی نشان داد.

امام جمعه اراک ادامه داد: امام راحل با انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عزت، شرف، سربلندی و آقایی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه خدمت صادقانه بر اساس آموزه های الهی و اسلامی را برای مردم فراهم کرده است و افرادی که بر سکان خدمت در نظام اسلامی قرار می گیرند باید همه تلاش خود را برای پیشبرد اهداف کشور و توسعه اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی به کار گیرند.

وی گفت: مردم و مسئولان باید خداوند را به خاطر نعمت حکومت دینی شاکر باشند و همه تلاش خود را برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی معطوف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: حاکمیت دینی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایجاد کرد منشاء بروز تفکر ناب اسلامی شده و امروز این نگاه توانسته جریان مقاومت اسلامی را به پیش ببرد و ملت ایران طلاییه دار مذهب مقدس شیعه در جهان است.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: شایسته سالاری، کفایت، امانتداری، استقلال، سربلندی و به کارگیری نیروهای پاکدست و سلامت بازتاب انقلاب اسلامی در ایران است و وجود این تفکرات مقدس عقده های قجری، زندی و نادری را تبدیل به عزت و افتخار کرده است.

وی گفت: امید است استاندار جدید استان مرکزی و شهردار جدید کلانشهر اراک با ایجاد وحدت و یکپارچگی، همدلی و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند مردمی زمینه تولید و بالندگی بیش از پیش این استان را که به نام امام راحل مزین است را فراهم سازد.

وی عنوان کرد: فرودگاه اراک پاسخگوی استان مرکزی و مردم شهر اراک در مسافرت به شهرهای مختلف به خصوص تهران نیست و ایجاد قطار سریع السیر با سرعت 250 کیلومتر در ساعت یکی از مطالبات به حق مردم از دولت است که برای برای تحقق آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

در این نشست که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی معرفی و از خدمات محمود زمانی قمی استاندار سابق این استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار