سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اراک گفت: 2200 نفر از دانش‌آموزان اراکی روزانه از طریق سرویس‌های مدارس ساماندهی شده تحت نظر سازمان خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 17 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به اینکه سرويس‌هاي مدارس نقش بسزايي در كاهش حجم ترافيك دارند، افزود: مجریان سرویس مدارس نقش مهمی در فرهنگ و آموزش دانش‌آموزان دارند كه خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته کمترین مشکل را در جابه‌جایی دانش‌آموزان داشتیم و این اعتمادي است که خانواده‌ها برای جابه‌جایی فرزندان خود به ما کرده‌اند و همکارانی که در حوزه سرویس مدارس ورود پیدا کرده‌اند نگاه خدمتی به این امر داشته و با این نگاه قطعا شاهد کمترین مشکل خواهیم بود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری تصریح کرد: یکی از مواردی که باید مجریان سرویس مدارس مورد توجه قرار دهند قانونمند بودن در بحث زمان و رسیدن به موقع است که این مهم سبب کاهش اعتراض خانواده‌ها می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اراک گفت: 2200 نفر از دانش‌آموزان اراکی روزانه از طریق سرویس‌های مدارس ساماندهی شده تحت نظر سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

ميرمحمدي در خاتمه گفت: به اوليا دانش‌آموزان توصيه مي‌كنيم به منظور اطمينان خاطر بيشتر حتما از سرويس‌هاي مجاز استفاده نمايند و در صورت مشاهده تخلف از سوي رانندگان مراتب را از طريق پل‌هاي ارتباطي: 34130500 و سامانه پیامکی 10007993 مطرح نمايند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار