مدیر کمیته امداد منطقه یک اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد منطقه یک اراک گفت: طرح احسان حسینی با هدف ترویج فرهنگ احسان همزمان با ایام ماه محرم الحرام در استان مرکزی برگزار شده است.
کد خبر: ۵۰۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 14 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا نصیری نیک، مدیر کمیته امداد منطقه یک اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی؛ با بیان اینکه یکی از کارکردهای فرهنگی کمیته امداد انفاق، نوع دوستی است، گفت: طرح احسان حسینی با هدف ترویج فرهنگ احسان همزمان با ایام ماه محرم الحرام در استان مرکزی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه با فرا رسیدن ایام محرم عاشقان امام حسین(ع) با برپایی سفره‌های نذر و نیاز یاد شهدای کربلا را گرامی می دارند، مطرح کرد: مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت‌های قربانی یا نذورات نقدی را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی از نیازمندان، نذورات اهدایی را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع نماید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت معنوی خیران برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه، تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.

نصیری نیک، ضمن تشکر از نیکوکاران  شهرستان اراک گفت: مردم شهرستان اراک هفت میلیون و 800 هزار تومان به صورت نقدی و کالایی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود : خیران شهرستان اراک می توانند از طریق اپلیکیشن" سکه " و یا شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار