تابناک مرکزی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی هشت پارک در سطح شهرستان اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند.
کد خبر: ۵۰۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 12 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اراک امروز؛ غلامرضا فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مركزی با حضور دكتر ابهری بنيانگذار آسیب شناسي اجتماعی و رفتارشناس با اشاره به آسیب های اجتماعی فضای مجازی گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی هشت پارک در سطح شهرستان اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند.

فتح آبادی راه اندازی وای فای رایگان در این پارک ها را بر اساس پیوست های فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: با استفاده از این وای فای، سایت های خاصی که مورد تایید باشند در دسترس افراد قرار می گیرند.

وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار نمایشگاه های سطح استان ببا پیوست های فرهنگی و اجتماعی برپا خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: در اولین گام دوازدهمین دوره نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات و ماشین های اداری که از ۲۴ الی ۲۸ مهر ماه ۹۶ برگزار می شود را با پیوست فرهنگی برگزار می کنیم.

فتح آبادی اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید برنامه های خودشان را برای اجرای این پیوست فرهنگی به کارگره ارسال کنند تا در برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

وی به برنامه های متعدد کمیته امداد استان مرکزی در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان در اجرای برنامه های اجتماعی کمیته امداد مشارکت جدی داشته باشند تا این برنامه ها به نحو مطلوبی برگزار شود.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: اجرای طرح«یک قرض نیکو، ۱۸ برابر پاداش نیکو» را یکی از طرح های کمیته امداد عنوان کرد که نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جذب سپرده قرض الحسنه خیران و نیکوکاران برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به عنوان خیران سپرده گذار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در طرح « یک قرض نیکو، ۱۸ برابر پاداش نیکو» با حداقل سپرده ۱۰۰ هزار تومان زمینه کمک به توانمند سازی خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار