تابناک مرکزی: فعالان قرآنی علاقه مند به حضور افتخاری در مراسم اربعین حسینی از ابتدای ماه محرم می‌توانند از طریق درج مشخصات شخصی و هشتگ اربعین و ارسال پیام به سامانه پیامکی30008961، در این فراخوان ثبت نام نمایند.
کد خبر: ۵۰۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 02 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان» کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی، در راستای بهره مندی از ظرفیت جامعه قرآنی محب حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اقدام به ثبت نام از قاریان، حافظان، اساتید و گروه‌های تواشیح علاقه مند به حضور افتخاری در مراسم اربعین حسینی نموده است.

 بر این اساس، فعالان قرآنی علاقه مند به حضور افتخاری در مراسم اربعین حسینی از ابتدای ماه محرم می‌توانند از طریق درج مشخصات شخصی و هشتگ اربعین و ارسال پیام به سامانه پیامکی30008961، در این فراخوان ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام در این فراخوان، از 31 شهریورماه، همزمان با اول محرم الحرام آغاز شده و تا 14 مهرماه و مصادف با نیمه ماه محرم ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است، اسامی کاروان نور جمهوی اسلامی اعزامی به کربلای معلی، دهه سوم محرم و پس از بررسی نتایج ثبت نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار