نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بازدید از کارخانه آذرآب؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت باید برای بکارگیری مدیریت کارآمد در کارخانه‌های آذراب و هپکو تلاش نماید و اشخاصی را برای این مهم بکار گیرد که علاوه بر تخصص دارای خصلت های صداقت، کفایت، مسئولیت‌پذیری و امانت داری باشند.
کد خبر: ۵۰۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 02 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به همراه استاندار مرکزی صبح امروز با حضور در کارخانه آذرآب اراک از نزدیک در جریان روند اغاز به کار این شرکت که در طی ماه های گذشته با مشکلات کارگری جدی روبرو بوده است قرار گرفت.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با بیان اینکه دولت برای تعیین مدیریت کارآمد در هپکو و آذرآب تلاش کند اظهارکرد: افرادی همچون وزرای اقتصاد و کشور که آشنایی بسیار خوبی با افراد توانمند و با کفایت کشور دارند میتوانند نقش بسزایی برای تعیین مدیریت این کارخانجات ایفاء کنند.

وی شرکت آذرآب را چراغ استان و کشور توصیف کرد و افزود: شرکت آذراب اعتبار کشور و منطقه است و قابل جایگزینی نیست و با ظرفیت بالای خود در کارهای بزرگ نیروگاهی، پالایشگاهی پتروشیمی، صنعت سیمان و... میتواند دهها کارخانه و صنعت پایین دستی را در کشور فعال نماید و این همه ظرفیت آذراب به سادگی جمع آوری نمی‌شود.

کارخانه‌های آذرآب و هپکو باید در اختیار مدیران کارآمد متخصص و مسئولیت‌پذیر قرار گیرد/ از کارگران هپکو و آذرآب به خاطر مشکلات کارگری پوزش می‌طلبم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: کارگران؛ فرزندان امام و رهبری هستند که در جبهه تولید لبیک گویان دعوت امام و رهبری را پذیرفته‌اند و با عرق جبین برای نظام تلاش می‌کنند. بخاطر مشکلات اخیر به‌وجود آمده برای کارگران هپکو و آذرآب از ایشان پوزش می‌طلبم و امیدوارم با کمک و حمایت دولت و با همت پرسنل شرکت‌ها در بخشهای R&D، طراحی، دریافت سفارشهای لازم برای تکمیل خطوط تولید و ایجاد زیرمجموعه ها؛ بار دیگر شاهد رونق تولید در این کارخانه‌ها باشیم.

استاندار استان مرکزی نیز در این بازدید با اعلام اینکه قراردادهایی که برای آذراب «نان» بیاورد را دنبال می کنیم گفت: قول می دهم همه کارها و امور مربوط به کارگران آذراب و هپکو از مجاری قانونی و ممکن در روزهای آینده پیگیری شود.

محمود زمانی قمی اظهار کرد:‌در هفته های قبل نماینده ولی فقیه طی تذکری به استانداری خواهان پیگیری حل مشکلات واحدهای بزرگ استان علی الخصوص هپکو و آذراب شد که در این راستا برخی از اقدامات کوتاه مدت از سوی استانداری و بدنه دولت انجام شد.

وی برگشتن واحدها به چرخه تولید را افتخاری برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: به همت کارگران و مهندسان آذراب، بلافاصله بعد از عاشورای حسینی این کارخانه تولید خود را از سر گرفت و ما نیز تمام قراردادهای موجود و قراردادهایی که می تواند برایآذراب کار و تولید به ارمغان آورد را دنبال خواهیم کرد.

استاندار استان مرکزی از برگزاری جلسه ای در اواخر هفته جاری برای امور مربوط به شرکت‌های آذراب و هپکو خبر داد و گفت: ما مسایل مربوط به این دو کارخانه را در دولت پیگیری خواهیم کرد تا هرچه سریعتر مشکلات مربوط به این دو شرکت مرتفع شود.

وی دلجویی از کارگران را یکی از اهداف بازدید از شرکت آذراب عنوان و اظهار کرد: کارگران بدانند که تا حل شدن تمام مسائل و مشکلاتشان در کنار آنها هستیم.

پیش از این، استاندار استان مرکزی از پرداخت تمامی معوقات کارگران هپکو و آذراب و تمدید اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی کارگران خبر داده بود.

منبع: پایگاه خبری گسترش

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار