سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک اعلاک کرد؛
تابناک مرکزی: سهمیه سوخت گازوئیل برای ناوگان دارای پروانه فعالیت و یا ناوگان ثبت نام شده در سامانه (فاقد پروانه فعالیت)، در طی 6 مرحله به کارت سوخت شما واریز می گردد.
کد خبر: ۵۰۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 28 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در خصوص نحوه واریز سهمیه گازوئیل به کارت سوخت اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

به اطلاع مالکان محترم ناوگان می رساند که سهمیه سوخت گازوئیل برای ناوگان دارای پروانه فعالیت از سایت www.utcms.ir و یا ناوگان ثبت نام شده در سامانه (فاقد پروانه فعالیت)، در طی 6 مرحله به کارت سوخت شما واریز می گردد.

لذا در صورتی که به جایگاه عرضه سوختی مراجعه کردید و سهمیه سوخت شما به اندازه مقادیر اعلام شده در جدول ذیل نبوده است، جای نگرانی نیست. زیرا در ادامه و پس از سوختگیری، (طبق گفته شرکت ملی پخش فراورده های نفتی) سهمیه سوخت گازوئیل در طی 6 مرحله تا میزانی که در جدول ذیل اعلام شده است، به کارت شما واریز می گردد.

در صورتی که به جایگاه عرضه سوخت آفلاین مراجعه نمائید، سهمیه ای معادل سهمیه ناوگانی است که در سامانه ثبت نام نکرده اند در کارت سوخت خود مشاهده می کنید. لذا به منظور بهره‌مندی از سهمیه شارژ شده در کارتتان لازم است یکبار کارت خود را در یک جایگاه برخط (online) عرضه سوخت دیزل قرار دهید تا سهمیه در کارت شما افزوده گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدصائبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
چرا این قدرکم شارژمیکنید من از15 این برج کامیونو بخاطر نبودسوخت خابوندم اخه یه تریلی 1700 لیتربه کجاش میرسه اینقدرظلم نکنید
محمد رشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
سهمیه کارت گازوئیل من خیلی کم هست در ماه ۳۰۰۰لیتر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار