سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: سرپرست سازمان از آمادگي كامل ناوگان تاكسيراني و اتوبوسراني جهت استقبال از ماه مهر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 21 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سيداحمد ميرمحمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از آمادگي كامل ناوگان تاكسيراني و اتوبوسراني جهت استقبال از ماه مهر خبر داد و گفت: تدابير ويژه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداري اراك براي استقبال از ماه مهر به صورت برنامه‌ريزي شده از روز اول مهر به اجرا گذاشته مي‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: ناوگان تاكسيراني و اتوبوسراني با همه توان آماده خدمات‌رساني مطلوب به شهروندان و دانش‌آموزان هستند و همچنين تمام نيروهاي سازمان به حالت آماده باشد خواهند بود.

ميرمحمدی خاطرنشان ساخت: با توجه به پيش‌رو بودن ماه مهر و اختصاص 500 دستگاه تاكسي و خودروهاي ساماندهي جهت سرويس مدارس شهروندان مي‌توانند با آسودگي خاطر از سيستم حمل و نقل و نقل عمومي استفاده نمايند چرا که ارائه خدمات مطلوب و رضايت‌بخش به دانش‌آموزان از اهداف حوزه مديريت شهري است.

وی در ادامه از تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اراک همزمان با تغییر ساعت رسمی کشور از آغاز نیمه دوم سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در شش ماهه اول سال به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور یک ساعت به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود با شروع نیمه دوم سال زمان فعالیت ناوگان تغییر خواهد کرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک افزود: در شش ماهه اول سال ناوگان اتوبوسرانی تا ساعت 21:30 دقیقه به شهروندان سرویس‌دهی می‌کرد اما از 31 شهریور ماه که ساعت رسمی کشورتغییر خواهد کرد ساعت سرویس‌دهی آخر خطوط تا 20:45 خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار