رئیس پلیس راهور استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: در سال تحصیلی جدید عملکرد رانندگان سرویس های مدارس در کلانشهر اراک از طریق دوربین های هوشمند نیز رصد می شود.
کد خبر: ۴۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 21 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس و حضور نیروهای پلیس در روز اول مهر در خیابان ها و مقابل مدارس خبر داد و گفت: انتظار است در این روزها والدین همکاری خوبی با ماموران راهور داشته باشند تا گره های ترافیکی سنگین در نقاط مختلف ایجاد نشود.

امیدی با اعلام اینکه از فعالیت سرویس های مدارسی که دارای برچسب مخصوص نباشند ممانعت به عمل می آید اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید عملکرد رانندگان سرویس های مدارس در کلانشهر اراک از طریق دوربین های هوشمند نیز رصد می شود.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اجرایی شدن محدودیت های ترافیکی از روز جمعه 31 شهریور ماه از ساعت 8 صبح به مناسبت رژه نیروهای مسلح در روز نخست هفته دفاع مقدس در اراک خبر داد و آن را به شرح ذیل اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی از میدان ولیعصر به سمت خیابان امام (ره)، از خیابان شهید رجایی به سمت میدان شهدا،  از میدان هفت تیر به سمت میدان شهدا ، از میدان شورا به سمت خیابان ۲۲ بهمن و کلیه خیابان های منتهی به خیابان حضرت امام (ره) تا پایان مراسم رژه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار