نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نوشته است: مسئولان و مديران نالايقى كه زمینه را برای ايجاد اعتراضات کارگری در اراک مهیا کرده و كوتاهى نموده اند به احترام مردم استعفا داده و خود را به دادگاه معرفى كنند.
کد خبر: ۴۹۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 21 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات و اعتراضات کارگری روزهای اخیر در اراک در پیامی از مسئولان و مديران نالايقى كه زمینه را برای ايجاد اعتراضات کارگری مهیا کرده و كوتاهى نموده اند خواسته است به احترام مردم استعفا داده و خود را به دادگاه معرفى كنند.

سلیمی در این پیام آورده است:

اتفاقات اخير اراك نشان داد سوء مديريت و درك نكردن شرايط سخت كارگران ارجمند توسط عده اى خاص ازيك سو و از طرف ديگر سپردن مديريتهاى تخصصى به افراد سياسى و همچنين حمايت برخى، از افراد مسئله دار چه هزينه هايى به كشور تحميل مى كند.

بدون شك عاملين و كسانى كه قصور و تقصير داشته و پيوسته بجاى حل مسايل بدنبال حرف درمانى و شعارهاى بى حاصل بوده اند و براى مردم و استان صرفا بحران آفريده اند، بايد پاسخگوى حوادث اخير بوده و در دادگاه صالح محاكمه شوند.

مدعى العموم با كسانى كه موجب شدند ماهها سفره كارگران تهى بماند برخورد نماید و مديران نالايقى كه در اين زمينه كوتاهى نمودند به احترام مردم استعفا داده و خود را به دادگاه معرفى كنند.

والسلام عليكم ورحمت الله

عليرضا سليمى

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار