فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقيف دو محموله كالاي قاچاق به ارزش هشت ميليارد ريال در عمليات هاي روز گذشته پليس استان در شهرهاي دليجان و شازند خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 20 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشريح اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، روز گذشته در يكي از اين عمليات ها مأموران پلیس شهرستان دلیجان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.

عزیزی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی ازاستان های همجوار به مقصد تهران اظهار داشت: سرانجام روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان در يكي از محورهاي مواصلاتي ، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی آن را متوقف کردند و در بازرسي از آن تعداد ده میلیون و 700 هزار عدد چوب بستنی قاچاق ، به ارزش پنج میلیارد ریال كشف شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه به ديگر عمليات پليس در توقيف يك محموله بزرگ اسباب بازي و وسايل پخت شيريني قاچاق اشاره داشت و گفت: در اين عمليات نيز ماموران انتظامي در شهرستان شازند موفق شدند يك دستگاه خودروي كاميون حامل كالاي قاچاق را شناسايي و متوقف كنند.

عزيزي تصريح كرد: در بازرسي انجام شده از اين خودرو، سه ميليارد ريال انواع اسباب بازي و وسايل پخت شيريني قاچاق كشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در اين عمليات ها دو نفر دستگیر و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار