نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: بهزیستی رسالت اصلی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را برعهده دارد در حوزه مهار تهدیدهای فضای مجازی باید پیشقدم باشد.
کد خبر: ۴۹۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 19 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش خانواده و سلامت اجتماعی که در سالن اجتماعات بهزیستی اراک برگزار شد افزود: فضای مجازی امکانی با قابلیت های متعدد است که می طلبد فرصت های آن شناسانده و بسط داده شده و تهدیدها مهار شود.

وی اظهار کرد: حضور نوجوانان و کودکان در فضای مجازی باید توسط خانواده ها با حساسیت بیشتری رصد شود و از مهار فعالیت بی قید و شرط آنان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه بهزیستی رسالت اصلی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را برعهده دارد در حوزه مهار تهدیدهای فضای مجازی باید پیشقدم باشد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نظام اسلامی به ساختار خانواده اهیمت زیادی داده و تقویت مولفه های اخلاقی و مهارت های زندگی در جامعه شرط لازم در تحکیم بنیان خانواده است.

وی اظهار کرد: مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به تنهایی از عهده دولت بر نمی آید و لازم است مراکز دینی و فرهنگی همکاری و مشارکت جدی تری داشته باشند.

وی گفت: ولنگاری اخلاقی بزرگترین خسارت را به بنیان خانواده وارد می کند و غفلت از آموزه های اخلاقی حاصلی جز موجب گسست نسل ها و ارتباطات اجتماعی ندارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار