نماینده دادگستری در هیات تطبیق شهرستان اراک؛
تابناک مرکزی: نماینده دادگستری در هیات تطبیق شهرستان اراک گفت: مداراک ارائه شده از سوی تاجران به عنوان شهردار منتخب شورا مورد قبول و تایید این هیات تطبیق نیست و این موضوع به اعضاء شورای شهر اطلاع داده شده است
کد خبر: ۴۹۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 19 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت ا... درودگر نماینده دادگستری در هیات تطبیق شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص مصوبه شورای شهر در انتخاب تاجران به عنوان شهردار اراک گفت: قانون خدمات کشوری به کارگیری مجدد افراد بازنشسته در ادارات و نهادهای دولتی و دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند را ممنوع دانسته است.

وی ادامه داد: این ممنوعیت در خصوص افرادی که از سابقه ایثارگری برخوردارند لحاظ نمی شود ولی تا کنون مدارکی دال بر ایثارگری تاجران به دست این هیات نرسیده است.

درودگر با اعلام اینکه هیات تطبیق 20 روز فرصت دارد در خصوص مصوبات شورای شهر نظر نهایی خود را اعلام کند بیان کرد: مداراک ارائه شده از سوی تاجران به عنوان شهردار منتخب شورا مورد قبول و تایید این هیات تطبیق نیست و این موضوع به اعضاء شورای شهر اطلاع داده شده است و تصمیم نهایی بر عهده شورای شهر است.

نماینده دادگستری در هیات تطبیق شهرستان اراک افزود: این شورای شهر است که در خصوص آینده شهردار باید تصمیم گیری کند و هیات تطبیق زمان مشخص و معلومی را برای ارسال مدارک تعیین نکرده است لذا هر زمانی که مدارک ارسال شود امکان اظهار نظر وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار