رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اراک؛
تابناک مرکزی: رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اراک گفت: ایجاد شهری امن توأم با نشاط اجتماعی هدف نهایی از ارائه کلیه خدمات و پروژه های عمرانی توسط شهرداری است.
کد خبر: ۴۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ فرزانه رحمتی رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص بازدید اعضاء این کمیسیون از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: ایجاد شهری امن توأم با نشاط اجتماعی هدف نهایی از ارائه کلیه خدمات و پروژه های عمرانی توسط شهرداری است.

رحمتی تحقق اهداف توسعه شهری و نشاط اجتماعی را در برقراری توازن بین عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری دانست و عنوان کرد: آنچه از عملکرد شهرداری در سطح شهر همواره در ذهن شهروندان وجود دارد مجموعه ای از اقدامات سخت افزاری است و این نشان از غلبه این تفکر بر عملکرد نرم افزاری دارد در حالیکه این دو تفکر بایستی به صورت بالانس و متعادل باشند.

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اراک سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اراک را مهمترین نقطه عملیاتی برای ظهور و بروز و پیاده سازی تفکر نرم افزاری در شهرداری دانست.

دبیر شورای شهر اراک در ادامه گفت: شورای شهر پنجم نسبت به انتخاب رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شهرداری اراک با وسواس ویژه ای برخورد کرد که در نهایت به واسطه اهمیت موضوع جناب آقای سورانه نفر نخست منتخب مردم شریف اراک در شورای شهر پنجم به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار