مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: با رعایت الزامات بهداشتی کشور مقصد توسط یکی از واحدهای قطعه بندی مرغ در استان مرکزی برای نخستین بار در کشور زمینه صادرات مرغ بسته بندی از استان مرکزی به خارج از کشور فراهم می شود.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 18 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ محسن شانقی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از صادرات مرغ بسته بندی از استان مرکزی به خارج برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: یکی از واحدهای قطعه بندی مرغ در کشتارگاه طیور با رعایت الزامات بهداشتی موفق به دریافت کد صادراتی IR شده است که برای نخستین بار در کشور زمینه صادرات مرغ بسته بندی از استان مرکزی به خارج از کشور فراهم می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با بیان اینکه یک واحد تولید خوراک دام و طیور و دو واحد کشتارگاه طیور استان مرکزی موفق به دریافت کد صادراتی IR شده اند افزود: با دریافت کد صادراتی IR توسط این واحدها زمینه برای صادرات گوشت منجمد مرغ، خوراک دام و طیور و صادرات پای مرغ از کشتارگاه های طیور از استان مرکزی به خارج از کشور فراهم شده است.

شانقی با اشاره به تولید مرغ مازاد بر نیاز استان و شرایط صادرات توسط شش کشتارگاه استان مرکزی گفت: این کشتارگاه ها با رفع برخی نواقص و راه اندازی خط تخلیه اتوماتیک اندرونه مرغ می توانند برای دریافت کد صادراتی IR اقدام و محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اصلاح ساختارهای بهداشتی و فنی کشتارگاه های طیور استان را به منظور حمایت از بخش خصوصی و افزایش توانمندی واحدهای تولیدی دانست و گفت: اداره کل دامپزشکی استان با هدف افزایش توان تولید و قابلیت صادرات محصولات تولیدی به خارج از کشور و ارتقای قدرت رقابت پذیری فراورده های تولیدی استان با تولیدات سایر کشورهای منطقه اصلاح ساختارهای بهداشتی و فنی کشتارگاه های طیور استان را در دستور کار قرارداده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار