مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: کمپین‌تبلیغاتی حمایت ازدانش‌آموزان نیازمند با عنوان کاروان‌شادی و با حضور بیش از 40 تاکسی تزئین شده از اداره کل کمیته‌امداد به طرف میادین و خیابان‌های سطح شهر اراک راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۹۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 17 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شده است، گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد دو هزار و 200 نفر از فرزندان ایتام به حساب می آیند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: کمپین ‌تبلیغاتی حمایت ازدانش‌آموزان نیازمند با عنوان کاروان‌شادی و با حضور بیش از 40 تاکسی تزئین شده از اداره کل کمیته‌امداد استان مرکزی به طرف میادین و خیابان‌های سطح شهر اراک راه اندازی شد.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با بیان اینکه مردم استان مرکزی درجشن عاطفه سال گذشته یک میلیاردو 200 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، گفت : امسال هزار و 88 پایگاه‌ ثابت و سیارکمیته‌امداد ‌استان مرکزی آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها است وپیش بینی می شود با همکاری و همدلی مردم استان این رقم در سال جاری به یک میلیاردو 500 میلیون تومان برسد.

موسی نژاد افزود: توزیع بسته های 200 هزار تومانی در قالب لوازم التحریر، پوشاک و کفش در بین دانش آموزان تحت حمایت از برنامه های کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار