تابناک مرکزی: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک اراک گفت: طرح جمع آوری پوشاک مغایر با فرهنگ ایرانی، اسلامی (زاپ دار) با هدف جلوگیری از انتشار فرهنگ غربی در اراک آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 17 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ جعفر مددی افزود: در این طرح به صاحبان واحد ها اخطار داده شده تا پوشاک غیرمتعارف منقوش به ‌نمادهای ضد فرهنگی، شیطان‌ پرستی و شلوارهای پاره درنقاط مختلف شهر را جمع آوری کنند.

وی اظهار کرد: صاحبان واحدهای عرضه کننده پوشاک در اراک از 15 شهریور تا اول مهرماه فرصت دارند اقلام یاد شده را جمع آوری و مرجوع کنند.

وی گفت: بازرسان اتحادیه به همراه اداره اماکن عمومی انتظامی در صورت مشاهده این نوع پوشاک در قالب تذکر، اخطار واخذ تعهد به مهر و موم محل کسب اقدام می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک اراک افزود: در این طرح بازرسان با هرگونه تزئین ویترین با ماسک های ممنوع و نماد غربی برای جلب مشتری نیز برخورد قانونی می کنند.

مددی با بیان اینکه مجوز فعالیت فروشگاه های بزرگ توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر می شود، افزود: جمع آوری و برخورد با فروشگاه های بزرگ عرضه کننده پوشاک زاپ دار نیز برعهده این سازمان است.

وی اظهار کرد: عرضه این نوع لباس ها مخالف با ارزش های اسلامی و ایرانی است و در بازدیدهای مرحله ‌ای درصورت مشاهده و تکرار عرضه با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: صاحبان واحدهای پوشاک با عرضه محصولات با تصاویر نامتعارف، اعتراض خانواده ها و شخصیت ها را در فضای مجازی فراهم آورده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار