تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت خبر انتساب باغ پسته به استاندار کنونی این استان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 17 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، علی اکبر کریمی ضمن تکذیب خبر انتساب باغ پسته به استاندار کنونی استان مرکزی افزود: در سخنان بنده در جشنواره شهید رجایی در هفته گذشته سخنانی تحت عنوان پاکدستی مدیران و کارگزاران مطرح شد که به عنوان شاهد مثال از اراضی باغ پسته یک استاندار این استان سخن به میان آمد.

وی ادامه داد: انتساب این باغ پسته را به استاندار کنونی استان مرکزی قویا تکذیب می کنم چرا که سخنی از آقای زمانی قمی به میان نیامد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در محورهای سخنان بنده لزوم برخورد با فساد در سیستم اداری کشور مطرح شد و در همین راستا در خصوص باغ پسته منتسب به یکی از استانداران اسبق این استان سخنی به میان آمد که این مطلب هیچ ارتباطی با مهندس زمانی قمی استاندار کنونی استان مرکزی ندارد.

کریمی افزود: بنده در خصوص اعمال نفوذ مدیران در سیستم اداری و لزوم جلوگیری از بروز فساد سخنانی مطرح کردم که به هیچ وجه سخنی از انتساب باغ پسته به استاندار فعلی استان مرکزی صحبتی نشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت ادامه داد: از سخنان بنده برداشت های متفاوتی شده که این برداشت ها در خصوص انتساب باغ پسته به استاندار کنونی استان مرکزی به هیچ وجه مورد تایید نیست و تکذیب می شود.

کریمی ادامه داد: وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس نظارت بر حسن کار در جایگاه های مختلف است و بنده از اعلام تخلفات در هر منصب و مقامی هیچ ابایی ندارم و بنا بر تکلیف شرعی و قانونی به عنوان نمایندگان مردم عمل خواهم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار