سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر اراک؛
تابناک مرکزی: سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر اراک گفت: حال اراک به عنوان شهری صنعتی با توان اقتصادی بسیار بالا که در حوزه اقتصادی، گردشگری و فرهنگی باید سرآمد باشد خوب نیست و تلاش داریم اراکی آباد و سرشار از شادابی داشته باشیم.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 13 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ ایرج رضایی سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری نوید موفقیت های زیادی را در همه حوزه ها بویژه فرهنگی به شهروندان اراکی می دهم گفت: حال اراک به عنوان شهری صنعتی با توان اقتصادی بسیار بالا که در حوزه اقتصادی،  گردشگری و فرهنگی باید سرآمد باشد خوب نیست و تلاش داریم اراکی آباد و سرشار از شادابی داشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه از تفکر اصلاح طلبی خود عدول نکرده ام اما شورا محل شور و مشورت است که بر اساس تصمیمات جمعی اداره می شود و نمی توان آن را به میدان جنگ تبدیل کرد اضافه کرد: شورای پنجم از نظر سیاسی بسیار بالغ است که شاهد تعامل، همفکری و همدلی  میان اعضا هستیم و افرادی که تنها به منافع شخصی خود فکر می کنند و دست به تخریب می زنند بهتر است از این پیچ عبور کنند و از تخریب شخصیت ها دست بردارند.

عضو شورای شهر اراک تاجران را منتخب فراکسیون امید که بیشترین رای را در صحن شورا آورد خواند و با بیان اینکه تاجران فرزند شهرداری است که دارای نزدیک به چهل سال سابقه فعالیت در حوزه مدیریت شهری است ادامه داد: برترین اولویت های انتخاب شهردار، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی، سبقه کاری، توانمندی و برنامه محوری بوده است.

وی با بیان اینکه عمده ترین مشکل اراک محیط زیست و هوای آلوده است خاطر نشان ساخت: با اولویت بندی باید پروژه های ناتمام شهر تمام شود و تکلیف مردم در مسائلی همچون پروژه 55 متری مشخص شود.

رضایی شهر مدرن و الکترونیک را زیربنای دولت الکترونیک خواند و با تاکید بر اینکه سازمان فناوری اطلاعات باید در شهر اراک راه اندازی شود تصریح کرد: مراجعات مردم به شهرداری باید به حداقل برسد و این کار از طریق امکانات الکترونیکی شدنی است.

سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر اراک افزود: سیستم های الکترونیک سبب ایجاد شفافیت در شهرداری می شود که سبب میشود دید و نگاه منفی که بعضا در خصوص شهرداری وجود دارد پاک شود.

رضایی با اشاره به اینکه الگوهای موفق دنیا و کشور در حوزه مدیریت شهری باید برای پیاده سازی در اراک مورد بازیینی قرار گیرد اضافه کرد: برای آبادانی اراک باید دست در دست هم دهیم و به شهردار منتخب کمک کنیم تا به مردم که ولی نعمتان ما هستند خدمات مطلوب و مناسبی ارائه شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار