تابناک مرکزی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری یادواره شهدای شهرستان کمیجان در آخرین روز از شهریورماه با سخنرانی سردار رمضان‌شریف خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 10 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک  مرکزی؛ گفت: یادواره شهدای ۲۶۰ شهید منتسب شهرستان و ۱۲۰ شهید مدفون در شهرستان کمیجان در روز ۳۰ ام شهریورماه در مسجد امام حسین(ع) کمیجان با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای برتر به نسل جدید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای معرفی الگوهای برتر به نسل سوم و چهارم انقلاب است و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند به تعداد شهدای انقلاب اسلامی می‌توانیم الگوهای مناسب به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.

اکبری برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان‌ها را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: دشمن در زمان هشت سال دفاع مقدس متوجه شد که توانایی جنگیدن با نظام جمهوری اسلامی ایران را در جنگ سخت ندارد و جنگ نرم را به شیوه‌های مختلف امروز علیه نظام و امت اسلامی در پیش گرفته است.

وی افزود: در این زمان باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قاطعانه ایستاد و پیام و وصایای شهدا را با اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری یادواره‌ها در سطح جامعه گسترش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در قالب نمایشگاه عاشورا، مدافعان حرم، دفاع مقدس، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این یادواره است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار