مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای‌مجازی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان مرکزی از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای فضای مجازی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 10 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ مهدی برزگر مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک مرکزی؛ از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای فضای مجازی در استان مرکزی خبر داد و گفت: جامعه مخاطب ما در این طرح عموم مردم هستند ولی رویکرد اصلی نخبگان هستند.

وی افزود: اقشار مختلف از جمله روحانیون، معلمان، اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه می‌توانند در این دوره سه روزه که از 23 شهریورماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: تربیت مربی سواد رسانه‌ای است یعنی به واسطه مربیانی که آموزش می‌بینند نهضتی را در این حوزه در استان شکل دهیم.

برزگر با اشاره به لزوم برگزاری این دوره آموزشی و تربیتی گفت: سواد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی در کشور نوظهور است، متاسفانه فرهنگ استفاده از فضای مجازی همزمان با تکنولوژی و ابزار فضای مجازی به کشور وارد نشد و احساس کردیم می‌بایست سواد رسانه‌ای فضای مجازی نیز ارائه تا بتوان در مسیر درست از ان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سواد رسانه‌ای ژاپن و کانادا جزو کشورهای پیشرو در دنیا هستند ولی در ایران حتی در سطح دانشگاه‌های ما چیزی نوظهور و جدیدی است که این نیاز احساس می‌شود تا فرهنگ استفاده از فضای مجازی در جامعه توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار