معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از پرداخت غیرحضوری ۹۷ درصدی قبوض برق در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 10 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حسین شمسی با بیان اینکه درصد پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان به ۹۷ درصد طی ۴ماه ابتدایی سال جاری رسیده است، گفت: هم اکنون بسترهای لازم در راستای پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز، وب سایت شرکت، سامانه شهاب با شماره تلفن  ۱۲۱ در استان و سامانه ملی ۱۵۲۱ در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان فراهم است و از مشترکان عزیز درخواست می‌شود نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام و این شرکت را در راستای ارتقای خدمات و تامین برق پایدار و مطمئن به ذینفعان یاری کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات، پایدارسازی شبکه و توزیع برق مطمئن انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تلفات در شبکه برق، انشعابات غیرمجاز در بخش توزیع است که در این راستا در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۵۱ انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده و  ۲۵۳ مورد از آنها  به انشعاب قانونی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکان استان ۶۸۸ هزار و ۱۱۵ مشترک است افزود: طی ۴ماهه سال  جاری، ۴هزار و۷۰۰ مشترک به مشترکان برق استان افزوده شده است.

شمسی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نصب کنتورهوشمند اجرا و تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور برق مصارف دیماندی از جمله کشاورزی به کنتورهوشمند قرائت از راه دور تجهیزشده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مکاتبه با صنایع بدهکار، ارگانهای دولتی، ارتباط تنخواه و اعتبار توزیع برق شهرستانها با درصد وصول مطالبات و استفاده از راهکارهای قانونی را از اقدامات اجرایی جهت وصول مطالبات دانست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار