‍با رای اعضا شورای اسلامی شهر اراک صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: داود تاجران یکی از دو گزینه نهایی فراکسیون امید شورای شهر اراک موفق شد با کسب 10 رای اعضا شورای اسلامی شهر اراک به عنوان شهردار این شهر انتخاب شود.
کد خبر: ۴۸۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 04 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ اعضاء شورای اسلامی شهر اراک بعد از کش و قوس های فراوان در خصوص بررسی برنامه گزینه های تصئدی پست شهرداری اراک در نهایت با 10 رای موافق و یک رای ممتنع داود تاجران را به عنوان شهردار اراک انتخاب کردند.

تاجران در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه شهردار پشت میز نشین نیستم گفت: شهروندان مرا اراکی ببینند.

شهردار اراک با بیان اینکه جوانگرایی باید در شهرداری انجام شود ادامه داد: مدیران شهرداری باید به سه مولفه تعهد و تخصص و شجاعت مجهز و خوشنام باشند و برای کار جهادی آماده که اگر نیرویی سرعت خدمت به مردم را کند کند تغییر خواهد کرد.

تاجران با تاکید برا اینکه مدیر پروازی نیستم و شبانه روز در اراک مستقر و به فکر حل مشکلات مردم خواهم بود عنوان کرد: قصد وارد کردن نیروهای اتوبوسی از شهرهای دیگر را ندارم. هر جا نیاز به تغییر بود از نیروهای متخصص و فرهیخته شهر اراک استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه هر جا شهرداری دچار مسائل سیاسی شد شهروندان ضرر کردند خاطر نشان ساخت: برای خدمت به مردم در چارچوب وظایف شهردار عمل خواهم کرد.

تاجران افزود: پول مردم را در شهرداری صرف بازی های سیاسی نخواهم کرد. آمده ام تا به مردم خدمت کنم نه اینکه کار حزبی کنم.

شهردار اراک عنوان کرد: اتاق فکرهای مختلف را در محله ها ایجاد خواهیم کرد. طرح های نیمه تمام شهر باید اولویت بندی شوند و هر کدام گره های بیشتری از مشکلات مردم حل می کنند باید در اولویت باشد.

شهردار اراک انتخاب شد/ تاجران: برای خدمت به مردم آمده ام نه کار حزبی

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار