رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس؛
تابناک مرکزی: جزئیات دیدار نمایندگان عضو فراکسیون ایثارگران با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص موضوع کسری خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران اعلام شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 30 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران با اشاره به ملاقات اعضای کمیسیون با امیر حاتمی وزیر جدید دفاع اظهار داشت: در این دیدار منتج به تنظیم و ارسال نامه ای به هیئت رئیسه مجلس مبنی بر موافقت با حل و فصل موضوع کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران به مجلس شورای اسلامی شد.

نماینده ازاده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این راستا مقرر شد جلسه ای برای همفکری بیشتر با حضور  دوتن از نمایندگان مجلس و کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح در اسرع وقت برگزار شود، تا راهکارهای اجرایی شدن موضوع مورد بحث و بررسی قرا گیرد.

وی گفت: در این راستا، سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی، کارشناسانی را برای رسیدگی به موضوع معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران معرفی کرده است.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مقرر شد در نخستین جلسه مشترک نمایندگان مجلس با کارشناسان ستاد کل موضوع مورد رسیدگی و حل وفصل قرار گیرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران در خصوص تعداد فرزندان ایثارگر مورد شمول قانون معافیت و کسر خدمت نظامی خاطرنشان کرد:بر طبق مصاحبه ای که سردار کمالی در سال 1388 اعلام کردند تعداد افراد مورد شمول این قانون بین 150 تا 200 هزار نفر است، اما برخی به نقل از وی گفته اند که 5 میلیون نفر است که به نظر می رسد اعلام این آمار نوعی مبالغه و کارشکنی برای خانواده بزرگ ایثارگران است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یادآور شد: با نظردرستی که سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دارند و افراد تعیین شده کمیته مشترک، امیدواریم در اسرع وقت این موضوع حل وفصل شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در هفته دفاع مقدس خبرهای خوشی در مورد معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام خواهد شد اظهار داشت: انشااله و به حول و قوه الهی، موضوع کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگر در همین ماه (شهریور) اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار