تابناک مرکزی: روسا و نمایندگان کمیسیون های تخصصی و مسئولان ارکان مختلف پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک روز شنبه با رای گیری در صحن علنی این شورا برای مدت یک سال تعیین شدند.
کد خبر: ۴۸۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 26 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، در این نشست، محمدحسین فدایی به عنوان رئیس کمیسیون عمران، سعید نادری به عنوان نماینده شورای اسلامی در سازمان ترافیک، مرتضی سورانه در سمت نماینده شورای اسلامی در سازمان فرهنگی، ایرج رضایی به عنوان نماینده شورای اسلامی در سازمان پسماند، حامد آجرلو نماینده سازمان سیما و منظر شهری، طوفان محمدی نماینده سازمان فن آوری و علی جعفر محصولی نیز به عنوان نماینده شورا در سازمان آرامستان انتخاب شدند.

ایرج رضایی در این نشست به عنوان نماینده شورای اسلامی کلانشهر اراک در سازمان آتش نشانی، فرزانه رحمتی نماینده شورا در سازمان سرمایه گذاری، سعید نادری به عنوان رئیس کمیسیون تحویل پروژه ها، محمد حسین فدایی، علی جعفر محصولی، سعید نادری و ایرج رضایی به عنوان روسای چهار شعبه کمیسیون های حل اختلاف مالیاتی تعیین شدند.

کاوه فلک افلاکی به عنوان نماینده کمیسیون تقویم املاک و سعید نادری به عنوان جانشین نماینده این کمیسیون، ایرج رضایی نماینده کمیسیون متکدیان، مرتضی سورانه نماینده کمیسیون شورای نامگذاری، حامد آجرلو نماینده کمیسیون قطع اشجار، علیرضا مرادی نماینده کمیسیون احیای زکات، طوفان محمدی نماینده شورا در کتابخانه ها معرفی شدند.

در این نشست، پیمان رشیدی به عنوان نماینده شورای اسلامی در کمیسیون بدوی نظام وظیفه و علی جعفر محصولی به عنوان نماینده کمیسیون تجدید نظر نظام وظیفه برگزیده شدند.

کاوه فلک افلاکی برای مدت یک سال به عنوان نماینده شورای اسلامی در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، ایرج رضایی و مرتضی سورانه به عنوان نمایندگان شورا در شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک انتخاب شدند.

همچنین طوفان محمدی به عنوان نماینده شورای راهبردی، محمد حسین فدایی نماینده شورا در مناقصات شهرداری مرکز، علی جعفر محصولی نماینده شورا در مناقصات شهرداری منطقه یک، ایرج رضایی نماینده شورا در مناقصات شهرداری منطقه 2، فرزانه رحمتی به عنوان نماینده شورا در شهرداری منطقه سه، علیرضا مرادی به عنوان نماینده شورا برای شرکت در مناقصات شهرداری منطقه چهار، حامد آجرلو نماینده شورا در مناقصات منطقه پنج و کاوه فلک افلاکی به عنوان نماینده شورا در شهرداری بافت تاریخی تعیین شدند.

کاوه فلک افلاکی در این نشست به عنوان نماینده شورای اسلامی در کمیسیون ماده پنج و سعید نادری به عنوان نماینده این شورا در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج معرفی شدند.

نخستین نشست صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک کاوه فلک افلاکی با کسب 11 رای موافق به عنوان رئیس این شورا، علی جعفر محصولی با کسب 6 رای موافق به عنوان نائب رئیس و فرزانه رحمتی با کسب 6 رای موافق به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار