رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: دو سالن های ورزشی چند منظوره در حال احداث شهر اراک مزین به نام شهیدان سعید مسلمی و محسن حججی از شهیدان مدافع حرم ایران اسلامی شدند.
کد خبر: ۴۸۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 26 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عباسی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری  شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در بیان لزوم نامگذاری این سالن های ورزشی به نام شهدای مدافع حرم بیان کرد: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان عزیز مدافع حرم و حفظ فداکاری های این شهیدان مظلوم سالن ورزشی در حال احداث در بوستان ولیعصر (عج) مزین به نام شهید بزرگوار شهید مدافع حرم شهید محسن حججی گشته است.

عباسی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب حفظ ارزشها و استقلال این کشور است، و کمترین حق شهدا احیای نام آنان و پیام ایشان است.

وی افزود: سالن ورزشی در حال احداث در بوستان ترنم واقع در کوی امام علی (ع) (فوتبال) نیز مزین به نام شهید گرانقدر  مدافع حرم شهید سعید مسلمی شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در بیان لزوم نامگذاری این سالن های ورزشی چند منظوره در حال احداث به نام شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را دارای اجر اخروی دانست و گفت: هدف از گذاشتن نام شهدا بر روی این  اماکن بزرگداشت شهدا و نهادینه کردن پایمردی های آنان در اذهان عمومی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بدین منظور حداقل کار ممکن حفظ نام و یاد و خاطره این عزیزان و ایثار آنهاست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار