‍ عضو شورای اسلامی شهر اراک؛
تابناک مرکزی: سورانه گفت: به خاطر پایبندی به تصمیمات تشکیلاتی برای سمت نائب رئیسی شورا به طوفان محمدی رای داده ام.
کد خبر: ۴۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 26 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ مرتضی سورانه عضو شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با تکذیب خبر رای دادن به علی جعفر محصولی جهت سمت نائب رئیسی شورای شهر اراک گفت: با تمام احترامی که برای آقای محصولی به عنوان عضو فعلی شورا و شهروند شهر اراک قائلم اما به خاطر پایبندی به تصمیمات تشکیلاتی برای سمت نائب رئیسی شورا به ایشان رای نداده ام.

سورانه ادامه داد: سبقه سیاسی و فعالیت تشکیلاتی من این اجازه را نمی دهد خارج از تصمیمات تشکیلات اقدام کنم به همین منظور و بنا بر تصمیم گرفته شده در فراکسیون شورا به ترتیب به آقای افلاکی برای ریاست شورا و خانم محمدی برای نائب رئیسی و خانم رحمتی برای منشی شورا رای داده ام.

منتخب نخست شورای شهر اراک با اعلام اینکه حاشیه های ایجاد شده به خاطر قضاوت زودهنگام و گمانه زنی های برخی صورت گرفته است که واقعیت ندارد بیان کرد: از میان آقایان تاجران و باقری به عنوان منتخبین نهایی فراکسیون امید شورا جهت تصدی پست شهردار اراک هر کدام که صاحب  منصب شوند مورد احترام هستند.

سورانه در خصوص انحلال باشگاه شهرداری اراک و دغدغه های ایجاد شده در بین جامعه ورزش استان مرکزی نیز گفت: به دنبال راهکار قانونی جهت تداوم فعالیت باشگاه شهرداری هستیم تا همچنان شاهد افتخارات آفرینی جوانان با استعداد اراک و استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار