خطیب نماز جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتخاب شهردار و دهیار باید با ملاک هایی چون لیاقت، امانت داری، پاک دستی، خدمتگزاری، تعهد و پایبندی به اصول انقلاب صورت گیرد.
کد خبر: ۴۸۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 25 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه امروز اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با اشاره به هفته دولت با بیان اینکه دولت دوازدهم گفت: دولت دوازدهم برای حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و مسکن جوانان، عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان همت جهادی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: شرط تحقق وعده های دولت در ایام انتخابات و پاسخ به مطالبات مردم گماردن نیروهای امین، پاکدست و باصداقت در راس امور است که به جای خوردن نان قرضی به فکر خدمت و انجام وظیفه خود باشند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم اظهار کرد: انتخاب شهردار و دهیار باید با ملاک هایی چون لیاقت، امانت داری، پاک دستی، خدمتگزاری، تعهد و پایبندی به اصول انقلاب صورت گیرد.

 آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد از سیاست های خصمانه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و اسرائیل در حالی ایران را حامی ترویست می دانند که خود عاملان شهادت 17 هزار ایرانی را زیر چتر حمایتی خود قرار داده اند و عامل اصلی ایجاد ظلم و جنایت در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اعلام برائت از مستکبران و دسمنان دین و قرآن را وظیفه دینی و ذاتی مسلمان خواند و بیان کرد: آل سعود برای خوش خدمتی به آمریکا چندان تمایلی به برگزاری مراسم برائت ندارد و اما مسلمان باید نسبت به حج که مظهر برائت از مستکبران است به انجام هر چه باشکوه تر اعلام برئت بپردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار