با حضور مسئولان استانی؛
تابناک مرکزی: سعید بیاتیان با ۷ رای اعضای شورای شهر اراک تا انتخاب قطعی شهردار به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد.
کد خبر: ۴۸۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 24 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ با هفت رای موافق اعضاء شورای اسلامی شهر اراک سعید بیاتیان تا انتخاب قطعی شهردار به عنوان سرپرست شهرداری اراک فعالیت خواهد کرد.

صبح امروز مراسم معارفه علیرضا بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک با حضور مهندس فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی و نوزانی مدیر کل دفتر فنی استانداری، رییس، نایب رییس و اعضای شورای دوره پنجم شهر اراک، مهندس عباسی شهردار دوره چهارم شورا، اعضای شورای اداری شهرداری اراک و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شهرداری اراک برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز بکار فعالیت شورای دوره پنجم و همچنین تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور بیان داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوب و قابل توجهی در حوزه عمرانی، خدمات شهری، توسعه و احداث فضای سبز در شهر اراک اراک صورت گرفته که حاصل  تلاش مدیریت شهری اراک بوده است.

وی با اشاره اینکه شهرداری و شورای دوره پنجم می بایست به امر نشاط و شادابی شهروندان بیشتر توجه نمایند، گفت: در مدت 2 سالی که بنده افتخار خدمت گذاری در استان مرکزی و شهر اراک را داشته  و دارم، عباسی شهردار دوره چهارم شورا اقدامات خوبی را در شهر اراک به منصه ظهور رسانده اند و یکی از عوامل موفقیت ایشان در مدیریت شهری اراک این امر بوده که ایشان یکی از با ثبات ترین شهرداران شهر اراک بوده و برای اولین بار به مدت چهار سال سکان داری مجموعه مدیریت شهری را بر عهده داشته اند لذا امید است جهت ارائه خدمات حداکثری به شهروندان و عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر این ثبات در شهر اراک ادامه داشته باشد.

فیلی همچنین از تعامل سازنده عباسی با مدیریان دستگاه های اجرایی و استانی نیز تقدیر نمود و در پایان برای بیاتیان سرپرست شهرداری اراک از خداوند منان آرزوی توفیق روافزون در مسوولیت واگذار شده را خواستار شد.

سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد/ رمز موفقیت شهردار اراک حسن اعتماد به مدیران و پرسنل شهرداری است

کاوه فلک افلاکی رییس شورای دوره پنجم کلانشهر اراک در ادامه مراسم ضمن تقدیر از زحمات شورای دوره چهارم و مهندس عباسی شهردار دوره چهارم شورا بیان داشت: شورای دوره پنجم مصمم است که تغییرات مطلوبی جهت ارتقا کیفیت امورات شهری و ارائه خدمات به شهروندان اجرایی نمایدو در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب سرپرست جدید شهرداری اراک بیان داشت: درخواست شورای دوره پنجم از سرپرست شهرداری این است که با توجه به تجارب کاری و تخصص در فعالیت های شهرداری به حساب  و کتاب های به صورت دقیق و شفاف رسیدگی نماید و در روند ارائه خدمات به شهروندان خللی وارد نشود و تمامی امور مدیریت شهری به نحو احسن کنترل شود.

در ادامه این مراسم عباسی شهردار دوره چهارم شهر اراک نیز اظهار داشت: امروز خدا را شاکرم که مسوولیت 4 ساله سکان داری مدیریت شهری اراک و این وظیفه سنگین را واگذار می نمایم و از زحمات اعضای شورای دوره چهارم، اعضای شورای اداری و پرسنل شهرداری به پاس حمایت و همکاری هایی که با اینجانب داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم که روز به روز شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر اراکم باشیم.

سعید بیاتیان سرپرست شهرداری اراک نیز در ادامه از حسن اعتماد اعضا شورا جهت انتخاب ایشان به عنوان سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با عملکرد مطلوب و مثبت در مدیریت شهری اراک پاسخگوی این حسن اعتماد باشد.

وی همچنین در ادامه افزود: با حسن نیت و همدلی که در مجموعه شهرداری وجود دارد جای هیچ گونه نگرانی در خصوص زمان تغییر و تحول (زمان سرپرستی تا انتخاب شهردار جدید) وجود ندارد و در این مدت اقدامات عمرانی و خدمات شهری با وضعیت مطلوب و مثل سابق ادامه پیدا می کند، همچنین جا دارد از زحمات پرسنل شهرداری که از خادم ترین پرسنل هستند و به صورت شبانه روزی در تمامی سطح شهر حضور دارند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند تشکر ویژه نمایم.

سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد/ رمز موفقیت شهردار اراک حسن اعتماد به مدیران و پرسنل شهرداری است

بیاتیان همچنین تصریح کرد: تنها راه حرکت مناسب و مطلوب کشتی مدیریت شهری حسن اعتماد و همدلی و همراهی با پرسنل شهرداری می باشد و اگر عباسی طی مدت چهار سال توفیقاتی در مدیریت شهری داشته اند به واسطه حسن اعتماد به مدیران و پرسنل شهرداری بوده است و در زمان تصدی ایشان شاهد کمترین حضور افراد خارج از مجموعه شهرداری در مدیریت شهری بوده ایم لذا امید است با همراهی و همدلی مجموعه شهرداری و شورای پنجم بتوانیم این ایام را با نمره قابل قبول در کارنامه شهرداری ثبت نماییم.

در پایان این مراسم سعید بیاتیان سرپرست شهرداری اراک شد و از زحمات عباسی طی چهار سال فعالیت کاری در سمت سکان داری مدیریت شهری تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار