فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سرشاخه شركت هرمي كه مبلغ 314 ميليارد و 135 ميليون ريال كلاهبرداری کرده بود در اراک شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۸۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 24 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سردار كيومرث عزيزي در بيان جزئيات اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پي اعلام گزارش ها و شكايت تعدادي از شهروندان اراكي در خصوص كلاهبرداري از آنان در يك شركت هرمي و عدم تعهد و جوابگويي مسئولان اين شركت به آنها بررسي موضوع به تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با شروع تحقيقات پليس، مستندات و مدارك لازم براي تكميل پرونده جمع آوري و مشخص شد كه سرشاخه اصلي اين شركت هرمي فردي است كه در تهران فعاليت مي كند كه با هماهنگي مرجع قضائي و در اقدامات تخصصي پليس، مخفيگاه اين فرد شناسايي و در عملياتي دستگير و به پليس آگاهي استان دلالت شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان ساخت: در روند بازجويي هاي تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام متهم با قبول اقدامات مجرمانه خود اذعان داشت كه در سال هاي قبل به واسطه فعاليت در يك شركت هرمي غيرمجاز با نوع كار اين شركت ها آشنايي داشته و بعد از اتمام دوران همكاري اش با اين شركت هرمي غيرمجاز، خود به فريب برخي از افراد تحت عنوان اين شركت هرمي ادامه داده است.

وی افزود: تا كنون ۳۵ نفر از شهرونداني كه مبلغ ۳۱۴ ميليارد و ۱۳۵ ميليون ريال از آنان كلاهبرداري شده است، شناسايي شده اند و با توجه به احتمال ديگر كلاهبرداري ها از شهروندان، تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

عزیزی بیان کرد: اين فرد به منظور جذب سرمايه و افراد بيشتر در چند ماهه اول سودهايي كلان در اختيار زيرشاخه هاي خود قرار مي داده است و برخي از افراد با فريب اين فرد، كل سرمايه و زندگي خود را فروخته و در اختيار اين فرد قرار داده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: شهرونداني كه به اين روش از آنان كلاهبرداري شده با مراجعه به پليس آگاهي استان مركزي و يا با تماس با شماره ۰۸۶۲۱۸۴۰۴۲ نسبت به پيگيري شكايت خود اقدام كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار