فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی محوريت برنامه هاي آموزشي پليس را بر پايه بهره وري همه جانبه در تعالي سازماني، بهبود خدمات و افزايش رضايت مندي شهروندان دانست.
کد خبر: ۴۸۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 22 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی در کميسيون قرارگاه جهادي ارتقاء تربيت و آموزش، فرهنگ را عنصري محوري و مسلط در تمامي مناسبات و تحولات اجتماعي دانست و گفت:‌ دشمنان جمهوري اسلامي ايران همواره می کوشند بانفوذ و اشاعه فرهنگ غربی و تغییر در باورها و نگرش و رفتار مردم، موجب ایجاد بحران در جوامع اسلامي شوند و استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب را به مخاطره اندازند.

وی با تبریک و تسليت شهادت شهید "وحيد رضا رسولی" به مردم همیشه در صحنه استان مرکزی اظهارداشت: تردیدی نیست که آرامش و احساس امنيتي كه امروز بر كشور ما حاكم است، در بستر خون پاك شهيدان فراهم شده است و نهادینه شدن الگوهای رفتاری شهدا و رشادت هاي بي نظير آنان در سطح جامعه، همواره بسترساز تداوم حركت انقلاب اسلامي، كسب توفيقات روز افزون در دفاع از كيان اين مرز و بوم و مبارزه اثربخش با استكبار جهاني خواهد بود.

روزآمدي رويكرد اجرايي پليس در قرارگاه جهادي آموزش

عزیزی با اشاره به نقش موثر آموزش در بهبود راندمان كاري و افزايش توفيقات پليسي یادآور شد: استفاده از روش هاي نوين علمي ، به روز رساني و ارتقاء سطح دانش و همچنين نهادينه سازي رعايت نظم و انضباط کاري کارکنان و رعايت آيين نامه هاي انضباطي کارکنان به بهترين شكل از مهمترين رويكردهاي اجرايي در قرارگاه جهادي آموزش است.

فرمانده انتظامي استان مرکزی ایجاد آرامش و امنيت مطلوب در جامعه و نیز ارتقاء رضايتمندي عمومي از عملکرد پليس را هدفي مقدس و ارزشمند برای این نیرو برشمرد و خاطرنشان كرد: بی تردید بايد همواره تمام توان خود را به كار ببنديم تا مردم از پليس كه نماينده نظام اسلامي در جامعه است راضي بوده و به او اعتماد كامل داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به دشمن شناسي، دشمن ستيزي و شناخت انواع تهديدات و شیوه های نرم دشمن به عنوان ضرورتی انکارناپذیر برای مردم جامعه اسلامی و یک پلیس کارآمد بیان کرد:‌ تردیدی نیست که عدم هوشياري و بصيرت در يك جامعه، باعث بحراني شدن هويت ها، مشروعيت ها و عدم مشاركت اجتماعي شده و بستر مناسبي را براي اهداف نرم دشمنان فراهم خواهد ساخت.

توانمندسازي آموزشي در ارتقاء خدمت رساني به مردم است

وي حرکت به سوی بهره‌وري همه جانبه سازمانی و تدوین برآوردهای آموزشی فراگیر را رویکرد محوری پلیس در قرارگاه جهادی آموزش دانست و اظهار داشت:‌ توانمندسازی از طریق آموزش به عنوان یک برنامه سازمانی، کارکنان را قادر می سازد تا با ارتقاء سطح فکری و شغلی خود، ضمن به‌کارگیری موثر دانش و مهارت، در راستای اهداف و سياست هاي سازمان كه همانا چیزی جز ارتقاء كيفي خدمات رساني به عموم مردم نیست، بازدهی و اثربخشی مضاعفي داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان مركزي با تبیین محورهای مختلف دستورالعمل قرارگاه جهادي تربيت و آموزش ناجا و تاثير آن در بهينه سازي تعالي رفتار کارکنان در ابعاد رواني، شخصيتي و آموزشی تصريح كرد : در قرارگاه جهادی آموزش باید در بستر نهادینه سازی نظارت های راهبردی، تمامی برنامه هاي آموزشي ابلاغی، بصورت مستمر توسط مسئولان و کارکنان مورد توجه قرار گیرد تا با اجرایي شدن برنامه های تعیین شده، میزان رضايتمندي مردمي،از عملکرد پلیس اجرای مطلب ماموریت ها، ارتقاء یابد.

عزیزی حرکت به سمت ارتقاء سطح آموزش و مهارت کارکنان با استفاده از روش ها و ابزارهای نوین آموزشی را از دیگر اهداف قرارگاه جهادی تربیت و آموزش برشمرد و بیان داشت: بی تردید بومی سازی آموزش های گوناگون و متناسب سازی متون آموزشی با توجه به نوع ماموریت ها و شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان مرکزی، همواره باید در تدوین برنامه های مختلف آموزشی مورد توجه کارشناسان آموزشی قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان بر ارزیابی مولفه های آموزشی از جمله آمادگی جسمانی کارکنان، آزمون کتابچه دانستنی ها، مسلط شدن به اصول و فنون دفاع شخصی و انواع مهارت ها شامل اخذ آزمون سلاح شناسی و رزم انفرادی و آزمون های تیراندازی با سلاح های مختلف از سوی کارشناسان معاونت تربيت و آموزش را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار