مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت؛
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: توجه به فضای کسب وکار، رفع موانع تولید، مصالح زیست محیطی، استفاده از زنان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی، از برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت است.
کد خبر: ۴۸۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 19 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید مهدی مقدسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهید حججی اظهار داشت: امروز توفیق دفاع از آقای شریعتمداری که نمایندگان شناخت خوبی از ایشان دارند برعهده دارم که این مسئله کار دفاع را برای من آسان کرده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجاربی که شریعتمداری دارند از جمله پاکدامنی، لیاقت و کارآمدی خود را نشان داده اند، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به عنوان یک کمیسیون تخصصی متفق القول حمایت خود را از آقای شریعتمداری اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه شریعتمداری به انسجام تیم اقتصادی دولت اعتقاد و ایمان دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ایشان با سایر وزرای تیم اقتصادی هماهنگی لازم را دارند و به اقتصاد مقاومتی به عنوان سند بالادستی ایمان و نگاه می‌کند، همچنین باید توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری خارجی، تشکیل کنسرسیوم صادراتی، تقویت شرکت‌های صادرات محور، تقویت بخش تحقیق و توسعه و شرکت‌های دانش بنیان داشته باشد.

مقدسی با تاکید بر اینکه شریعتمداری خود را در بخش بازرگانی ثابت کرده اند و به بخش صنعت و معدن عنایت ویژه ای دارند، افزود: توجه به فضای کسب وکار، رفع موانع تولید، مصالح زیست محیطی، استفاده از زنان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی، از قول های وزیر پیشنهادی هستند.

وی ادامه داد: تنها وزیری که اهداف کمی را در برنامه خود ارائه داده است، شریعتمداری می باشد و همچنین از زحمات نعمت زاده در طول 4 سال گذشته تشکر می کنم.

مقدسی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم زادگاه امیرکبیر اگر آقای رئیس جمهور پیشنهاد تصدی وزارت صنعت را به من داده بود برنامه ششم توسعه را ملاک خود قرار می دادم و یک تحول بزرگ را در بخش صنعت، معدن و تجارت ایجاد می کردم که اکنون نیز نمایندگان ایجاد تحول در این بخش ها را از وزیر پیشنهادی خواستار هستند.

وی با بیان اینکه با اعتقاد در انتخابات شرکت کردیم و از روحانی حمایت نمودیم و با دقت و وظیفه شرعی به وزرای پیشنهادی رأی می دهیم و یقینا در طول 4 سال سعی می کنیم موانع دولت را برطرف کنیم، گفت: اما چون به قرآن کریم قسم خورده ایم یقینا مو به مو اجرای برنامه ششم و برنامه وزرای پیشنهادی را رصد و هر کجا انحرافی از برنامه وجود داشته باشد به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در یک فضای دوستانه مطالبات مردم را در صنایع بزرگ، واگن سازی پارس و دیگر صنایع دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار